Bábszínház blog

Háry kínai kalandjai 2.

2018. április 26. - Bábszínház blog

Már megérkeztek Kínába a társulat tagjai, de még mielőtt repülőre ültek, megkérdeztük tőlük, milyen várakozásokkal tekintenek a hosszú út elé.

edv_5193.jpg

Juhász Ibolya rutinos kínai turnézó. "Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy húsz év után ismét eljuthatok Kínába. Akkor is egy zenés darabbal utaztunk, A varázsfuvolával. Rettentően várom, mert húsz év mégiscsak húsz év. Peking, a város biztosan sokat változott ennyi idő alatt, de a gyerekek szerintem nem."

Beratin Gábor egy másik előadás kapcsán eléggé peches volt. "Épp akkor kerültem ki egy produkcióból, amikor az kínai meghívást kapott, és rettenetesen irigyeltem a többieket, hogy eljutottak oda. Hát most én is el fogok!"

edv_5130.jpg

Pájer Alma Virág szerint Kínába menni csodálatos lehetőség. "A színházi társulatok számára ritkán adódik arra alkalom, hogy egy előadást nemhogy egy másik ország, de egy másik kontinens közönségének játsszuk el. Várom, hogyan fogadják a Háry Jánost Kínában, és nagyon érdekel a társadalmi, kulturális, gasztronómiai különbségek megtapasztalása."

A bejegyzés trackback címe:

https://babszinhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr3113869326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása